30.11.21

Mida nad pimeduses teevad

Mul on homme sünnipäev.

Kuidagi on nii kujunenud, et meie peres ei ole hommikust üleslaulmist, vaid on südaöine "patsutamine ja andide toomine". Eelmisel aastal, kui mu sünnipäev sattus samuti tööpäevale, korraldasid lapsed mulle sellise üllatuse, et ... 

Kui ma ütlen "lapsed", siis pean täpsustama/ meelde tuletama, et mul on lisaks bioloogilistele lastele ka hõlptulu-tütar, kes nüüdseks on juba täiskasvanud, aga endiselt ja üha progresseeruvalt imeline ja tore ja kallis. Eelmisel aastal juhtus siis nii, et südaöösel tulid mu tuppa kõik kolm last. Selgus, et M oli bussiga alevisse sõitnud ja jala meile tulnud, mu poeg ja tütar aga peitsid ta tütre tuppa ära. Isegi kempsus õnnestus M-l nii käia, et ma midagi ei aimanud.

No tänavu eeldasin ma, et nad mullust trikki küll kordama ei hakka. Ja kui tütar tuli õhtul kella kaheksa paiku seletama, et ta mõtles välja, mida tahab mulle sünnipäevahommikusöögiks teha, aga paar komponenti on puudu ja äkki ma ikka viitsiksin ta korraks poodi viia, siis ma muidugi viitsisin. Jäin ise autosse ja lugesin Elisa äpist "Kummalisi Sõnumeid", kui auto tagumine uks lahti läks ja M sisse istus.

Jälle oli neil õnnestunud mind haneks tõmmata. 

2 kommentaari:

  1. Sünnipäev on tore päev. Me ei ole küll kohtunud, aga vähemalt lugejana on mul hea meel, et sea sündinud oled :) Õnnitlused ja tervitused!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh!Ja kujutle siia veel üks suur süda ka :)
      Mulle meeldib internet - see võimaldab mul rõõmustada nii paljude inimeste üle, kellega ma kohtunud ei ole. Jah, see toob ka rohkem jama koju kätte, aga parandamatu optimistina hoian alles vaid hea.

      Kustuta