25.3.22

Viimase hetke pakkumine

 On siia lehele sattunute hulgas kedagi, kes sooviks minuga täna, st reede õhtul Tartus kokku saada? Kirjandusüritusi vist ei toimu, need on miskipärast puha nädala sees, kui ma pean lapstetaksot sõitma. Tahaks õue mängima, aga mu mõlemad mängukaaslased on mängust väljas - ühe kurnasin eelmisel nädalavahel Veinis ja Vines ära, teine peab lihtsalt korralik olema.

Hissand, ma ei mäleta, millal juhtus viimati, et ma reede õhtul linnas käisin ... 

6 kommentaari:

  1. äh, ma tahaks tutvuda küll, aga just nüüd olen koroonas.

    VastaKustuta
  2. Nii tore! Su lause esimene pool siis, mitte teine ... Kiiret paranemist!

    VastaKustuta
  3. Miks just täna õhtul? Täna ei mängi kahjuks välja...
    Järgmist pakkumist ootama jäädes,
    siiralt Teie,
    Lendav

    VastaKustuta
  4. Hm. Eelmisel reedel ma ikka ei hakanudki kuhugi minema. Nüüd aga on jälle reede ning oh imet, Tartu hullub! Kirjandus! Kultuur! Vaatap, mis tunne õhtul on.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eip. Jäin koju, loen raamatut ...

      Kustuta