28.4.22

Pilte kevadest, mida veel pole

 


Pildil paari päeva tagune seis. Hunnik on nüüdseks juba veidi väiksem. Pojaga kordamööda käime käru ja labidaga lustimas.


Eelmisel reedel liikusin lauaga järjest metsa poole, et päikse käes püsida, aga viimaks ikka kaotasin.


Midagi on siiski juba tärganud. Ja miski on minemas.


*


Viisime Pille korralisele ülevaatusele. Lapsed olid kaasas, poeg ennekõike selleks, et ma ise ei peaks Pillet tassima. "Kui kauaks ta siia jääma peab? Pooleteist nädalat? Noh, pole hullu, kevadet ei paista ju veel kuskilt. Aga kui selgub, et ta peab kauemaks sisse jääma, siis ... tema nimi on Pille."

Kas teie ei ole siis oma robotniidukile nime pannud?


*


Unes nägin Nodsut. Ta rääkis midagi hästi põnevat ja tarka, tõeline kultuurajalooliste faktide passaaž käis, ma kuulasin ja imetlesin, et oh, oskaks ise ka nii ... ja siis ärkasin üles ja pole siiani aru saanud, kas "oma pea sul lugu seab" tähendas seda, et ma mõtlesin selle ise kõik unepealt välja (noh, alternatiivajalugu või nii) või on mul ajus kuskil tallel ka asju, millest ma ise ilmsi teadlik pole.


*


Aga lõpetuseks reklaam: 13. mail esitletakse nõiajuttude kogumikku. Loodan ka kohale jõuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar