15.12.22

ohoh

 Vahepeal olen igasuguseid asju teinud.

Läksin tööle. Olen nüüd poolkohtne raamatukoguhoidja. Täiega koju jõudmise tunne on.

Sain poolesajaseks. Täiega hea tunne on.

Peo tegin ka. Kui meenub, tuleb jälle helge tunne sisse. Sihuke punane olin:


Tähendab, peo alguses olid mul ikka kingad ka jalas ja juuksed üleval, et imelised punased kõrvarõngad välja paistaksid.

Yleislääkäri ütles, et ma olevat peol olnud nagu Elizabeth II. Ma veel püüan aru saada, kuidas ma sellesse suhtuma peaksin.

Mulle kingiti pilt. Selline:
Autor: Merike Malva


Peost jäi üle nii palju veini, et ma lubasin oma maksale, et üksi ei joo. Siiani olen vastu pidanud, istun oma veinivaatide otsas ja ei saagi juua.

Mulle kingiti ka "Küpse naise tervisekontroll" Synlabis. Täna käisin siis verd andmas. Tulemused on rõõmustavad - ei ole ma nii küpse midagi. Isegi maks ei nurise, rääkimata kolesteroolist ja veresuhkrust. Madala kolesterooli hind on madal hemoglobiin, aga võtan jälle Retaferi menüüsse ning küpsen edasi.

Ilm on minu. Lumi, kuu, külm. Jah, sellist talve.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar