23.11.21

Mida me hakkame pimeduses tegema

 Mul on tulemas nostalgia- ja kirjutamisnädalavahetus Tartus. Nostalgia umbkaudne asukoht on aastad 1998-2002, täpsem fookus aastal 2001.

Mõtsin, et kuidas valmistuda. Osta kiirnuudleid, kanapihve ja Sügise poe peedisalatit? Joomiseks Monastõrskaja Izbad? Kõik muu elaksin vist üle, aga kanapihvid ... ja kiire guugeldus näitas, et aastal 2001 bänniti Izba ära. Samas teavad noorema generatsiooni esindajad rääkida, et umbes 15 aastat tagasi oli see täitsa müügis. Mine võta siis kinni ...

Ja Sügise poega on ikka täitsa kehvad lood.

*

Muusika otsin ka välja. Claire's Birthday, 22-Pistepirkko, Pizzicato 5 jne.

*

No ja siis see ka, et mul olid juba kõik plaanid tehtud, kui selgus, et Püssikas on reedel Jimi sünnipäev. Sinna ma ei saa minemata jätta. Ma ei tea, kuidas see paigutub mu kirjutamisplaanidesse. Ah, pole vajagi paigutada, surume jõuga nostalgiakasti.

*

Aga kõige raskem on mul muidugi endaga hakkama saada. Kuidas jääda truuks otsusele, et mind pole terve nädalavahetus olemas? On ainult mullid veepinnal, ai kommeri kerkom ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar