26.2.22

Mida me vabariigi aastapäeva õhtul teeme

 Lumevallidest kitsendatud tee tõttu on mul kombeks bussilt tulevaid lapsi oodata hoopis Konsumi parklas. Istun seal, loen midagi ja püüan bussi möödumist mitte maha magada. Eile läks see õnneks, keerasin aga parkast välja, sõitsin bussipeatusse ja parkisin bussi taha. Bussist väljus üks inimene, kes polnud sugugi mu boonuslaps. Siinkohal on võimalus meenutada segaduses Travolta meemi "Pulp Fictionsist", teate ju küll, mida mõtlen.

Mõned tulutud sõnumid ja vastamata kõne ei andnud vastust küsimusele, kas oli juhtunud see, mida arvasin. Ma ei tahtnud hakata lihtsalt niisama Elva poole sõitma, sest kui pärast selgub, et laps polegi magama jäänud ja on ikka veel Tartus, siis olen ju lihtsalt tühja kimanud.

Lõpuks taastus side ja sõitsingi Elvasse. 

"Sa mõtle, kui hea, et ma ei tulnud Valga või Riia bussiga," võttis laps asja kokku.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar