3.2.22

Singel-vingel ninaprill

Mul on uusi prille vaja. Kaugele näen endiselt väga hästi, aga nüüd on seis selline, et ka läpakaekraani taga kannan prille.

Aga. Mulle ei meeldi raame valida! Viimane kord prillipoes püüdsin müüjalt mingit arvamust välja pressida, noh, et kas sobivad, aga tema vastas väriseval häälel, et nad ei tohi kliente kuidagi mõjutada. Ei taibanud ma kohe öelda, et esimest korda kuulen sellisest müügistrateegiast. Mingid raamid ma viimaks siiski välja valisin ... Ja tükk aega hiljem küsis ühes teises prillipoes töötav tuttav, kui hakkasin lugemiseks valmistuma: "A kus su pärisprillid on?" 

Alloleva pildi tegin lugemise vahele. Loen päris palju telefonist, seal on mul Elisa Raamat. Mida suuremaks tähed teha, seda tihedamini peab "lehte" keerama ... seega eelistan ikkagi prillidega olla. Aga! Nüüd on uus häda! Tahaks end vahel külili ka keerata - aga ei saa, prilliraamid segavad.

Millalgi, kui ma asjalikuks hakkan, leiutan külili lugemise prillid.



Lapiti tehtud portreed on sama efektiga kui udupildid

Pärast lugemist on mul aga kass peal:




2 kommentaari:

  1. Kas külili lugemise prillid on päriselt ka olemas?
    See on nali, eks. Ära kiusa.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh. Ma ei saagi rikkaks - muidugi on kõik juba leiutatud. Näpitsprillide tagasitulek! https://www.youtube.com/watch?v=5Xb47ZPcAEE

      Kustuta