22.10.21

Näe, ei saagi enam pidama ...

 ... tuleb vist kolmaski postitus selle ööpäeva jooksul ära. Pean oma lugejat ikka hoidma :)

Ma ei tea, kust mul täna see mõte tuli, et mina pean õhtul Cosmopolitani saama. Kahtlustan, et kuidagi on asi seotud "Seksi ja linnaga". Noh, et kuna mul kumbagi pole, siis saaks vähemalt juuagi.

Õiged klaasid on mul olemas, lapsed emadepäevaks kinkisid, sest ma küsisin. Jõhvikaid, millest mahla teha, on ka. Läksin siis veidi enne poe sulgemist (et oleks ikka pinget ka veidike ses reede õhtus) muu kraami järele.

Laimi oli. Õiget viina oli. Cointreau'd ega ka midagi, mille nimi oleks "Apelsiniliköör", ei olnud. Mitmete valede likööride taha oli end aga peitnud Lõunamaine. Ma pole seda kunagi joonud ega ostnud ammugi mitte, aga alateadvus või siis Cosmoingel pomises, et tsitrus, tsitrus ... Küsisin guuglilt järele, olevatki tsitrus. Ega's midagi, tuli siis Cosmopolitan küla(poe) moodi, Lõunamaisega.

Ja jää jätsin sisse, sest mulle meeldib nii. Ja isegi kui ei meeldiks, ei leidnud ma šeikerit üles.



5 kommentaari:

  1. "Kuna mul kumbagi pole, saaks vähemalt juuagi..." nii hea! 😀

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nojah. Kui elu annab sulle sidruneid, tee sellest sketš. Kuigi pean tunnistama, et mul, defitsiidi tingimustest kasvanul ja hapuarmastajal võttis ikka aega, et algse ütluse tähendusest aru saada. Sidrunid on ju head! Eriti tore, kui keegi neid niisama annab!

      Kustuta
    2. Jaa, sidrunid on head. Ja jaa, ma olen praegu švipsis (pool pudelit head punaveini). :-)

      Kustuta
  2. Likööridest. Ma leiutasin kunagi sellise nõksu, et ajan mingis koguses siirupit kuumaks, lasen seal sees tsitrusekoortel tõmmata (mida ma aeg-ajalt ette kuivatan, eriti kui ökotsitrused on) ja siis segan viinaga ära. Kiirliköör ja täitsa hea maitsega, kindluse mõttes jätsin need tsitrusekoored sinna ka pärast segamist sisse, las tõmbab veelgi.

    Kui liköör otsas, saab neid koori koogi sisse maitseks panna nagu sukaadi.

    Mul oli poesiirup (agaavi, uudishimust ostsin, aga suht tavaline suhkrusiirup maitse järgi), aga ilmselt saab ka siis, kui lihtsalt vett suhkruga keema ajada.

    Aeganõudvam variant on visata tsitrusekoored kohe pärast koorimist viina sisse likku ja pärast panna soovi korral siirupit juurde.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo, peaks proovima. Ja huvitav, kas steviaga ka saab likööri teha? Küsin internetilt ...

      Kustuta