22.10.21

Tormikõrvane

 

siibrikolinal

öine sanitar tuleb

jah, häbi on, tuul


Lõgistab ikka päris korralikult. Siiber siis. Ilmselt on lagedal veel suurem möll, mina olen siin orus nagu kausis, kõikse vingemad iilid põrutavad nii suure hooga üle, et oru põhja jõuab vaid puuksatus.

Enne kui tütar magama läks, mõtles ta elutoas uut tantsu välja ja koer oli minuga. Iga kõvema tuulemürina peale oli koeral ehmatus/paanika. Nüüd oleme jälle kassiga kahekesi. Kass puges teki alla ja põriseb seal pretensioonitult, tal on tormist suva.

Tütar teeb aga tantsu sellele loole. 

Refrääni olen ma kuulnud viimasel ajal tütre Tiktokist. Mul polnud õrna aimugi, millega tegu, kuid mulle meeldis see refrään. Täna sattusin siis Youtube'is originaali otsa ... ja selgub, et see oli aasta-paar enne tütre sündi tõeline hitt.
Ma ei tea hittidest enam ammu midagi. 2007 olin ma üldse nii ülepea armunud ja eluga ametis, et mingid edetabelid minuni ei jõudnud. Ei jõudnud tegelikult ennegi, ei ole jõudnud ka pärast seda. Nüüd siis avastasin, et oi, see lugu on hea!

Vaadake/kuulake tiktokkareid ka:




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar